onsdag 9 november 2011

Blogga i bilder...

Orkar inte skriva så mycket.. kommer en hel del bilder istället! En bild säger ju mer än tusen ord ;)

Max 1 årsdag!!

På morgonen hjälpte storebror mig att öppna presenter!




Jag älskar mina trumpinnar! :)
Pappa gener.... ;)






Jag åt tårta helt på egen hand, fick en stor bit o åt upp alltihopa! :)









Senare följde ja me farmor o benneth hem o Sam följde mormor o erland..
Mamma o pappa gick ut o svirade men blev inte långvarigt, i normala fall brukar ja ligga i sängen vid 22!



Gissa vilka ja står mellan haha!


Förresten så fick ja först inte komma in på Puls haha! Aldrig vatt där innan så ja va nog inte igenkänd, fick iaf visa leg (vilken tur ja tog me de)
Vakten- De e 20 årsgräns här ikväll...
Jag- Jaha...
Ja va påväg in ändå o han stoppade mig genom att ge mig mitt leg igen...
Jag- Men hallå, ja e snart 30!
Vakten- Ahaa! Ja såg fel på 8an, trodde de va en 9a...

Joo, född 92 då lr??!! Hahahah!

Lite annat vi hunnit me under höstlovet...

Utanför Max i Karlskrona.. Sam provar "klätterställningen"



Bakat...



Leklandet!



















Max fyller ju egentligen idag!

Vi ska fira me lite gosaker senare!
Tyvärr fick han vaccinationssprutor idag på bvc.... :( hoppas han inte får nån feber!!
Fick avboka förra tiden eftersom han va så förkyld..
Förhoppningsvis e de glömt när han vaknat igen :)

Grattis vår lilla gullunge på 1 årsdagen!!

Mamma, pappa o storebror älskar dig sååå mycket!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar